niedziela, 26 grudnia 2010

Stosikowe losowanie 1/2011

Zapraszam do zgłaszania się do rundy 1. Pary rozlosuję 1 stycznia.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.
2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.
3. Wylosowaną książkę należe przeczytać do końca miesiąca.
4. Mile widziana recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.
5. Podsumowanie do wszystkich link wraz z linkami znajduje się w zakładkach u góry strony.
6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną częścią cyklu, można zacząć czytanie od pierwszego tomu.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaną liczbą książek w stosie.

13 komentarzy:

  1. zgłaszam się, jak zawsze recenzja w toku. 50 pozycji

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:43 PM

    Oczywiście się zgłaszam. Książka grudnia aktualnie w czytaniu (a raczej w męczeniu, bo mam kryzys czytelniczy). Liczba książek w stosie recenzyjnym (stan na dzisiaj): 44.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Zgłaszam się!!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak zapomniałam o ilości książek 54;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zgłaszam ;-) Ilość nieprzeczytanych książek...82 (niech mnie ktoś pokona:P)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2:41 PM

    Balianno, moja droga, te 44 to ja mam w stosie recenzyjnym, bo własnych nierecenzyjncych do przeczytania mam lekką ręką 500 ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, książek ok. 160:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście po raz kolejny zgłaszam się - w stosie 41 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na ten post :) Nawet na okoliczność sobie nową listę przygotowałam :)
    Zgłaszam się oczywiście - książek 87.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sie zglaszam- liczba ksiazek 135.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu - poniżej link do recenzji z rundy 11 - "Z archiwum Jerzego Jachowicza":
    http://mojeprzemiany.blox.pl/2010/12/Z-archiwum-Jerzego-Jachowicza-Jerzy-Jachowicz.html

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja też, ja też; ostatnio się zagapiłam i... nie zdążyłam. Ale tym razem się melduję:) 25 ksiązek czeka

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się! Może w nowym roku uda mi się dotrzymać terminów :). Książek w stosie - 40.

    OdpowiedzUsuń