niedziela, 1 grudnia 2013

Stosikowe losowanie 12/13 - pary


ZwLwybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 130 książek) - 113
Karto_flana wybiera numer książki dla Momarty (w stosie 290 książek) - 1
Momarta wybiera numer książki dla Anne18 (w stosie 16 książek) - 3
Anne18 wybiera numer książki dla Anny (w stosie 177 książek) - 177
Anna wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 105 książek) - 81
Guciamal wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 125 książek) - 18
Maniczytania wybiera numer książki dla Paidei (w stosie 64 książki) - 10
Paideia wybiera numer ksiazki dla ZwL (w stosie 687 ksiazek) - 333


Proszę o podawanie w komentarzu wybranego numeru oraz tytułu wylosowanej książki a po przeczytaniu linka do recenzji. Efekty stosikowego czytania można znaleźć w zakładce z boku strony.

UWAGA: na przeczytanie wylosowanej książki mamy czas do 31 grudnia.

20 komentarzy:

  1. Dla Maniiczytania wybieram nr 18. A dla mnie wylosowałaś (werble.....) To ja byłem Vermeerem. Nie mogłaś lepiej trafić. Właśnie dziś przeczytałam rozdział List w książce Martwa natura z wędzidłem (rozdział poświęcony Vermeerowi) i przypomniało mi się, że kiedyś kupiłam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiło na "Dom Augusty" Majgull Axelsson - seria z miotłą. Będzie ciężko, również dlatego, że wciąż jeszcze jestem we wrześniowej ...

      A dla Paidei wybieram 10 :)

      Usuń
    2. Świetnie, udanej lektury!

      Usuń
    3. Maniaczytania- dasz radę. Ja mam dwie zaległości do zrecenzowania a tym razem trafiło na rzecz nieco obszerniejszą niż listopadowy cieniutki egzemplarz Vonneguta, którego nawiasem mówiąc z dużą ciekawością pochłonęłam.

      Usuń
    4. Maniaczytania - wybrałaś mi kobyłę - "Hakawati. Mistrz powieści". Mam nadzieję, że będzie to ciekawa lektura, choć wątpię, czy wyrobię się jeszcze w tym roku :)

      Usuń
  2. Dla Anne18 nr 3. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem znów Katarzyna Michalak tyle, że powieść " W imię miłości".

      Usuń
  3. Dla ZwL numer... trudny wybór... numer 333 :) miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zola "Kuchenne schody", dzięki.

      Usuń
    2. O to może świeży wiatr zawieje w wyzwaniu Zolowym.

      Usuń
    3. Miejmy nadzieję. Jeszcze Oskarżam na mnie patrzy oskarżycielsko :)

      Usuń
    4. Czytam Opowieści niesamowite Zoli, więc może się coś ruszy :) w naszym wyzwaniu

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wylosowana ksiazka to "Sniezynek" Artura Daniela Liskowackiego- czytamy wraz z synkiem :)

      Usuń
  5. Ja dla momarty nr 1- milej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę zarządzić jakieś mieszanie w kolejności książek, bo padło na trzeciego już u mnie w stosikowym Lema - "Bajki robotów", wstawione do stosu w ramach odświeżania dawnych lektur. Może to mnie jednak zmobilizuje do zaległego "Solaris", dzięki!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ustrzeliłaś mi ogromną cegłówkę Michenera.

      Usuń
  7. Dzień dobry
    Niestety nie znalazłam na stronie adresu e-mail.
    Uprzejmie proszę o kontakt na: kontakt@blog-media.pl z nazwą bloga w treści wiadomości
    Chciałabym przekazać informacje na temat możliwości współpracy
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń