sobota, 27 maja 2017

Stosikowe losowanie 6/17

Zapraszam do zgłaszania się do rundy kwietniowej! Pary rozlosuję 1 czerwca, czas na przeczytanie książek mamy każdorazowo do końca miesiąca.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.

2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.

3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.

4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.

5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.

6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie.

16 komentarzy:

  1. Ja znowu muszę odpuścić. Moje zaległości są zbyt duże. Ale wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie może mnie zabraknąć, choć zaległości są i to spore. Liczba książek w stosie to 171.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem mimo zaległości. 1000 :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedzmy, że nadal 150 w stosie rzeczywistym (bo Kindle to już niedługo do tysiąca chyba dobije ;)) Majową jeszcze czytam, a lutową i marcową postaram się nadrobić - kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za przypomnienie. W stosie 106 (obyło się bez zakupów)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem i ja, trochę mam zaległości, bo cały czas jestem jeszcze w kwietniowej :(
    Na czerwiec tylko 5 zgłaszam - w tej części półek mało nieprzeczytanych :)

    OdpowiedzUsuń