poniedziałek, 26 czerwca 2017

Stosikowe losowanie 7/17

Zapraszam do zgłaszania się do rundy lipcowej! Pary rozlosuję 1 lipca, czas na przeczytanie książek mamy każdorazowo do końca miesiąca.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.

2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.

3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.

4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.

5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.

6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie.

7 komentarzy:

  1. Jak zwykle mam obsuwę, ale jestem. 1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam obsuwę, ale wracam. 200

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tez obsuwa :) to chyba jakas epidemia ;) liczba ksiazek 171

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwcową jeszcze czytam, powiedzmy, że w stosie 215 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem - 12 książek :)

    Chyba błąd się wkradł - runda nie jest kwietniowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszne mam zaległości, ale jeszcze spróbuję 107 książek

    OdpowiedzUsuń