wtorek, 27 lutego 2018

Stosikowe losowanie 3/18

Zapraszam do zgłaszania się do rundy marcowej! Pary rozlosuję 1 marca, czas na przeczytanie książek mamy do końca miesiąca.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.

2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.

3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.

4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.

5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.

6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie.

5 komentarzy:

  1. Ale runda jest chyba jedna? Skopiowałaś chyba z podwójnego wpisu.
    Jestem, jestem. 1070.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, jestem ze wszstkim do tyłu, grudniowej, styczniowej i lutowej nawet nie tknęłam i pewnie jeszcze przez jakiś czas tak zostanie... Więc chyba w tej rundzie odpadam, bo nie nadążam...

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, dziwne - wydawało mi się, że zamieściłam komentarz, a teraz go nie ma :(

    zgłaszam się - na marzec proszę mi losować z oczka ;) - 21 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem i ja-liczba moja to 202

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z 99 książkami.

    OdpowiedzUsuń