czwartek, 3 stycznia 2019

Stosikowe losowanie 1/19 - pary

ZwL wybiera numer książki dla Niekoniecznie papierowych (w stosie 100 książek) - 34
Niekoniecznie papierowe wybiera numer książki dla Anny (w stosie 216 książek) - 21
Anna wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 10 książek) - 8
Maniaczytania wybiera numer książki dla Marianny (w stosie 150 książek) - 6
Marianna wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 99 książek) - 65
Guciamal wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 1100 książek) - 291

13 komentarzy:

  1. Dla ZWL numerek 291

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka smutnego szatana Krystyny Kolińskiej, o Stanisławie Przybyszewskiej.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. "Bóg nie jest automatem do kawy", rozmowa z księdzem Czendlikiem, ale fajnie, dzięki! :)

      Usuń
  3. U mnie padło na "Ducha" Mary Roach - czytałam już "Sztywniaka", kolejne czekają już dość długo, więc bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Niekoniecznie papierowych 34.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Trafiło na Podróże z Herodotem Kapuścińskiego. Kiedyś już ich słuchałam, ale chciałam sobie przypomnieć.

      Usuń
    2. Mało zamieściłam recenzji w zeszłym roku, ale styczniową i owszem https://guciamal.blogspot.com/2018/05/mag-john-fowles-oraz-wakacje-nad.html

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trafiłaś na powieść o Prusach Wschodnich, schedę po mojej teściowej.

      Usuń
    2. O! To brzmi bardzo ciekawie. Jaki konkretnie tytuł?

      U mnie nr 34 to "Northanger Abbey" Jane Austen. Z chęcią przeczytam. :)

      Usuń
    3. "Die Mücke im Bernstein" E.G.Stahl

      Usuń