piątek, 1 stycznia 2021

Stosikowe losowanie styczeń 2021

ZwL wybiera numer książki dla Anny (w stosie 245 książki) - 177
Anna wybiera numer książki dla Natalii (w stosie 1100 książek) - 111
Natalia wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 66 książek) - 39
Guciamal wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 15 książek) - 5
Maniaczytania wybiera numer książki dla Momarty (w stosie 55 książek) - 25
Momarta wybiera numer książki dla McDulki (w stosie 200 książek) - 88
McDulka wybiera numer książki dla Agnes (w stosie 13 książek) - 9
Agnes wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 1200 książek) - 5

41 komentarzy:

  1. O, chyba pierwszy raz koduję dla Momarty po jej powrocie :) Niech będzie 25!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losuję miało być,nie koduję ;)

      Usuń
    2. Całkiem nieźle wylosowane: Egon Erwin Kisch „Jarmark sensacji”. Dzięki!

      Usuń
  2. Och, dopiszcie mnie spoznialską, w stosie 13!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Będę musiał pod sam sufit na drabince wchodzić :) "Sarenka" Szabo.

      Usuń
    2. O to się pyza ucieszy ;P

      Usuń
    3. Też o niej pomyślałem :)

      Usuń
    4. ja już czytałam, jakby co :)

      Usuń
    5. Pamiętam :) Strasznie Ci zazdrościłem, że tak czytasz tę Szabo, i czytasz :)

      Usuń
    6. No co ty! Jeszcze mi kilku tytułów brakuje, może warto dokupić?

      Usuń
    7. Zawsze możesz zaryzykować, skoro masz okazję. My się musimy ograniczać do tych paru polskich.

      Usuń
    8. Muszę popatrzeć, czego mi brakuje i czy jest do zdobycia. Mam tutaj zakładkę z autorami skompletowanymi, więc chwila moment.

      Usuń
    9. A popatrz, może znajdzie się coś, dla czego warto się będzie nauczyć po węgiersku :)

      Usuń
    10. Ale tak zaraz na poziomie czytania literatury ;)

      Usuń
    11. A jak, ja tu sobie rosyjski na kursie odświeżam, żeby Mistrza i Małgorzatę w oryginale poczytać, to co mi tam jakiś węgierski :D

      Usuń
    12. Też by mi się odświeżenie przydało. Nawet był taki pomysł w pierwszym lockdownie, ale poległam pod bierzmem homeschoolingu. A węgierskiego nawet swego czasu liznęłam, tak że ten....

      Usuń
    13. O widzisz, odświeżysz sobie na spokojnie :)

      Usuń
    14. Ja nie muszę, ja mam po niemiecku, ale o spokoju lepiej nie wspominaj. To słowo nie istnieje w moim słowniku.

      Usuń
  4. Dla Maniaczytania numer 5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, padło na "Lawendowy pokój" Niny George, zbieram się do niej od lat ;)

      Usuń
  5. U mnie wypadł "Smak miodu" - Salwa an-Nu’ajmi. Książka erotyczna syryjskiej pisarki. Bardzo jestem jej ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wylosowałaś mi Anna In w grobowcach świata Olgi Tokarczuk. Mam nadzieję, że książkę nie tylko przeczytam (zabieram się za chwilę), ale i coś o niej napiszę. Nie tak jak z poprzednimi książkami noblistki, przed których zrecenzowaniem sparaliżowała mnie obawa, jak to tak ja o książce Tokarczuk mam się wypowiadać. :)

      Usuń
    2. Cudowna książka :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Trafiłeś na kolejnego Krajewskiego, wreszcie skonczę może moje spotkania z Mockiem.

      Usuń
    2. Wiedziałam :P Przemęczę i będzie z głowy.

      Usuń
    3. Znaczy nie wiem, mnie zmęczył po dwóch tomach i dałem sobie spokój.

      Usuń
    4. Mnie dopiero od cyklu lwowskiego, ale te, które mam na czytniku dokupiłam już bardzo dawno, więc machnę i będzie z głowy.

      Usuń
    5. Machnij, może akurat Ci się spodoba.

      Usuń
    6. Własnie widze, że mam jeszcze dwie o Mocku i jedną z cyklu lwowskiego. Trzeba to będzie załat
      wić za "jedną razą".

      Usuń
    7. Jak już kupiłam :P

      Usuń
  8. Dla McDulki numer 88 (Aniu, chyba źle wpisałaś - przypisałaś McDulce cudzy numerek)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sie mi trafil "Seks w wielokim lesie" Łukasz Łuczaj

      Usuń
  9. Przyspalam troche. Zapodaje numer 9 dla Agnes.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski znak Bochusa to jest.

    OdpowiedzUsuń