niedziela, 1 maja 2022

Stosikowe losowanie maj 2022

 


Hopeforbooks wybiera numer książki dla McDulki (w stosie 250 książek) - 199

McDulka wybiera numer książki dla Guci (w stosie 70 książek) - 69
Gucia wybiera numer książki dla Anny (w stosie 325 książek) - 9
Anna wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 1250 książek) - 1249
ZwL wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 49 książek) - 47
Maniaczytania wybiera numer książki dla Agnes (w stosie 4 książki) - 3
Agnes wybiera numer książki dla Hopeforbooks (w stosie 20 książek) - 17

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. "Czary Marigold" L.M.Montgomery - to regał z jej kolekcją ;)

      Usuń
  2. Aniu, sięgnęłaś do najnowszych nowości :) Gitkiewicz, Krahelska, Krahelskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieje, że dobrze :)

      Usuń
    2. Się okaże, ale przynajmniej będzie czekała krócej niż 20 lat na przeczytanie :P

      Usuń
  3. Hopeforbooks - dla ciebie 17 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Padało na "Wizytę" Kathariny Volekmer, przeczytam na pewno!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. numer 9 -aby był szczęśliwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, ze znowu Laxness, bo mam go na początku półki, ale jednak "Dom żółwia. Zanzibar" Małgorzaty Szejnert.

      Usuń
  6. Trafiłaś w książkę z paczki, która dzisiaj dotarła do mnie, czekałam z dołączeniem do zbioru, i trafiło na polecaną przez Czytanki Anki książkę Gazeta lokalna Shulamit Lapid- izraelski kryminał. :)

    OdpowiedzUsuń