środa, 24 lutego 2010

Stosikowe losowanie runda 4

Zapraszam do rundy 4. Proszę o zgłoszenia pod tym postem, wraz z podaniem ilości książek w stosie. Zgłoszenia przyjmuję do niedzieli włącznie, wieczorem rozlosuję pary. Poprzednie uczestniczki również proszę o ponowne zgłoszenie.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest redukcja książek w stosie.
2. Uczestnicy dobierani są w pary i wybierają dla partnera numer książki do przeczytania.
3. Wylosowaną książkę należy przeczytać w ciągu miesiąca.
4. Mile widziana recenzja.
5. Jeśli wylosowana książka jest jedną z cyklu można zacząć czytać od pierwszego tomu.

Zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia!

16 komentarzy:

  1. Zgłaszam się oczywiście, tym razem w stosie mam 85 książek, czyli coś drgnęło i liczba zmalała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Liczba książek w stosie: 35
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zgłaszam :). Mój stos jest wyjątkowo mały bo raptem 20 pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8:38 PM

    Zgłaszam się po raz pierwszy - mój stosik ma 10 książek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimie witaj, prosze tylko o podanie nicka lub imienia, ewentualnie strony do podlinkowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zgłaszam udział - aktualnie mam 36 pozycji w stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:03 PM

    Witam, przepraszam za kłopoty, nowa jestem i nie bardzo daje radę się tu odnaleźć. Link na mój blog to: http://moolly.bloog.pl/ . Mam nadzieje, że zadziała:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :) książek w stosiku 16

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zgłaszam oczywiście!

    78 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się też dołączę))).Nie mam wprawdzie stosu, ale doliczyłam się w domu 30 pozycji, które mogłabym przeczytać/odświeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również zgłaszam się chętnie :)
    Tym razem w stosiku 11 książek.

    Recenzję poprzedniej książki dokończę pisać gdy obejrzę ekranizację "Malowanego welonu" i porównam z książkowym oryginałem. Obiecuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja recenzja z rundy III - Rob Roy:

    http://mojeprzemiany.blox.pl/2010/02/Rob-Roy-Walter-Scott.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym dołączyć do zabawy, mój stos ma 24 książki (stale coś tam dokładam, ale na dzień dzisiejszy to właśnie 24 pozycje)Pozdrawiam Magda (mad28)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się oczywiście :) 22 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9:49 PM

    27 sztuk, szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń