sobota, 3 kwietnia 2010

Stosikowe losowanie - runda 5

Zapraszam do rundy 5. Proszę o zgłoszenia pod tym postem, wraz z podaniem ilości książek w stosie. Zgłoszenia przyjmuję przez najbliższy tydzień. Poprzednie uczestniczki również proszę o ponowne zgłoszenie.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest redukcja książek w stosie.
2. Uczestnicy dobierani są w pary i wybierają dla partnera numer książki do przeczytania.
3. Wylosowaną książkę należy przeczytać w ciągu miesiąca.
4. Mile widziana recenzja.
5. Jeśli wylosowana książka jest jedną z cyklu można zacząć czytać od pierwszego tomu.

Zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia!

Proszę o linki do brakujących recenzji z poprzedniego losowania.

23 komentarze:

  1. zgłaszam się, pozycji w stosie 28 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dałam wcześniej, ale może nie widziałaś: moja recenzja ze stosikowego losowania: http://moje-czytanie.blogspot.com/2010/03/legendy-miejskie-m-barber.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Edith do Twojej recenzji akurat miałam linka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie napisałam jeszcze recenzji z tamtego losowania :(:(:( , ale może z okazji świąt zostanie mi to wybaczone :)? Bo "Gone" ma niewygodny format i tyyyle książek musiałam jeszcze przeczytać, oddać itd., że nie zdążyłam...Teraz obiecuję się wywiązać :)
    Pozdrawiam świątecznie!

    p/s jak zostanie mi wybaczone to pozycji w stosie 25 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrycjo a jaka ilosc ksiazek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oczywiście znowu się zgłaszam. W stosie mam 88 książek.
    Mam pytanie:
    czy dałoby się zrobić tak, żebyś przy wylosowanej książce albo przy recenzji pisała tytuł książki? Bo wiesz, takie udogodnienie dla nas. Ale jeśli to za dużo pracy, to oczywiście zrozumiem i nie wymagam poświęceń. I tak robisz świetną robotę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się zgłaszam :-))) Debiutancko. Bardzo podoba mi się ta zabawa. Pozycji w stosiku 41.

    OdpowiedzUsuń
  8. po raz 3 się zgłaszam :)Tym razem książek w stosiku 17.
    Link do recenzji poprzedniej http://toska82.blox.pl/2010/03/Zla-krew-8211-Grzegorz-Gortat.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalio myślisz o podlinkowanym po prawej poście ze wszystkimi rundami losowania? Obok linku do recenzji tytuł? Postaram się to uzupełnić.

    Maleństwo witaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anno - nie, nie uzupełniaj starych losowań, to za dużo roboty. Po prostu w nowych dodawaj tytuł. Jeśli to nie kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oczywiście dołączam kolejny raz. Tym razem pozycji - 64.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kalio dobrze:)

    Assassin-e zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście ja też się piszę na piątą rundę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w stosie mam 39 pozycji (zawsze zapominam to zapisać w pierwszym komentarzu...)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, czy jeszcze można się zgłosić ze swoim stosem? Mam 39 książek, które nie dają się same przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
  16. holly238:14 PM

    OK- ja mam 33. Choc nie do konca rozumiem zasady... Poczekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, zgłaszam się po raz drugi, świetna zabawa.
    Recenzja z poprzedniego losowania jutro - książkę przeczytałam, ale w świątecznym rozleniwieniu pisanie mi nie idzie:)
    Dobry pomysł z tymi tytułami - będzie przejrzyściej:)
    Aha - pozycji w stosie 23:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. rownież się zgłaszam, 104 pozycje))

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja, i ja się zgłaszam!!!! To mój debiut,ale dlatego, że całkiem niedawno trafiłam na Twojego -FANTASTYCZNEGO-bloga!!!!! Nie do końca pojęłam zasady i jak to wszystko hula, ale każdy kiedyś był pierwiosnkiem:):):) U mnie czeka w stosiku 8 książek....

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też zgłaszam się do kolejnej rundy, w stosiku 30 książek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie w stosie 19 książek

    OdpowiedzUsuń
  22. Z poprzedniego się co prawda nie wywiązałam, ale teraz dam radę, bo w końcu muszę zabrać się za te wszystkie książki, które ostatnio kupiłam :).

    Pozycji w stosie - 23

    OdpowiedzUsuń