piątek, 31 grudnia 2010

Statystyka grudzień 2010

Przeczytane książki: 3
Ilość stron: 825

Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 0
Książki w ramach wyzwania nagrody literackie: 0
Książki w ramach wyzwania peryferyjnego: 0

Najlepsza książka: "Lubiewo" Michał Witkowski

Ilość książek w stosie: 108
Ubyło: 2
Przybyło: 15 (z podaja, 4 egzemplarze recenzenckie)

Grudzień to jeden z najsłabyszch miesięcy w tym roku. Trafiły mi się dwie książki do czytania niespiesznego - często w ciągu dnia nie czytałam nic, dopiero wieczorem udawało mi się przejrzeć kilka stron. Szkoda, że na koniec roku trafiła mi się taka niemoc.

5 komentarzy:

  1. Bedzie lepiej! Kazda niemoc ustapi, kiedy wiosna nadejdzie ( co sobie powinnam wyhaftowac na reczniku kuchennym):)
    Dobrego Poslizgu w Nowy Rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. każdego dopada niemoc od czasu do czasu, ja wtedy czytam prasę i przechodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Ja ostatnio więcej czytam dziecięcych niż swoich. Moje postanowienie na Nowy Rok - nauczę w końcu moje dziecko czytać, nie garnie się w ogóle do literek. Buhhhhaaahaaaa:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Najserdeczniejsze życzenia w Nowym Roku ;)) Oby był jeszcze lepszy od poprzedniego

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wam bardzo!

    OdpowiedzUsuń