niedziela, 1 maja 2011

Stosikowe losowanie 5/2011 - pary

Karto_flana wybiera numer książki dla Futbolowej (w stosie 250 książek) - 37
Futbolowa wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 103 książki) - 101
Maniaczytania wybiera numer książki dla Paidei (w stosie 42 książki) - 6
Paideia wybiera numer książki dla Bujaczka (w stosie 30 książek) - 1
Bujaczek wybiera numer książki dla Anny (w stosie 7 książek) - 4
Anna wybiera numer książki dla PatrycjiAntoniny (w stosie 50 książek) - 35
PatrycjaAntonina wybiera numer książki dla Izy (w stosie 167 książek) - 160
Iza wybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 151 książek) - 17


Proszę o podawanie w komentarzu wybranego numeru oraz tytułu wylosowanej książki a po przeczytaniu linka do recenzji. Efekty stosikowego czytania można znaleźć w zakładce u góry strony.

UWAGA: na przeczytanie wylosowanej książki mamy czas do 31 maja.

20 komentarzy:

  1. Dla Anny wybieram 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Bujaczka - nr 1 :) miłej lektury!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie wiem o co chodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisany inaczej przy poprzednim Twoim pytaniu tłumaczyła Iza i ja o co chodzi.

    Bujaczku trafilo na Jodi Picoult "Die Wahrheit meines Vaters", dzięki. Przyda mi się lektura o lżejszym języku, gdy już skończę aktualną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla Kartoflanej- 17

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie wybieram dla Futbolowej numer 37. Milej lektury! Moja pozycha to "Monsieur Rene" Petera Ustinova

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanyinaczej- kazdy z nas ma w domu ksiazki w swojej biblioteczce, ktorych jezcze nie przeczytal, prawda? Nalezy zliczyc te ksiazki i podac ich liczbe, a osoba przyporzadkowana Tobie poda numer ksiazki, ktora masz przeczytac ze swoich zasobow (tzw. stosu) do konca miesiaca. Ty z koleji losujesz taki numer dla innej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla Paidei - 6. Mam nadzieję, że coś ciekawego :)

    A ja w maju będę "Z Miśkiem w Norwegii" - dzięki Futbolowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie padło na 'Szarańczę', Marqueza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi wylosowano Zawsze przy mnie stój - Carolyn Jess-Cooke. Nawet dobrze się stało bo to egzemplarz recenzyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bujaczek - właśnie skończyłam czytać, bardzo mi się podobało! Czekam więc niecierpliwie na Twą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiło na książkę, którą mam w domu od tygodnia- Kartka miłości- Zoli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny pomysł! Będę musiała policzyć swoje nieprzeczytane i się zgłosić - choć na samą myśl o tym liczeniu przechodzi mnie dreszcz niepokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie Maniaczytania wylosowała "Delirio" J. Restrepo. Bardzo się cieszę, bo ponad dwa lata książka zalega na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, szkoda, że się spóźniłam. Mam wielki stos (157 według ostatnich kalkulacji).

    Zwariować można z tymi książkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kingo zapraszam więc do następnej rundy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. LInk do recenzji majowej: http://omoimczytaniu.blox.pl/2011/05/Peter-Ustinov-Monsier-Rene.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja recenzja: http://zapatrzonawksiazki.blogspot.com/2011/05/zawsze-przy-mnie-stoj-carolyn-jess.html

    OdpowiedzUsuń