czwartek, 2 czerwca 2011

Stosikowe losowanie 6/2011 - pary

Futbolowa wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 110 książek) - 100
Maniaczytania wybiera numer książki dla Paidei (w stosie 46 książki) - 1
Paideia wybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 149 książek) - 37
Karto_flana wybiera numer książki dla Bujaczka (w stosie 35 książek) -33
Bujaczek wybiera numer książki dla Izy (w stosie 160 książek) - 30
Iza wybiera numer książki dla Anny (w stosie 115 książek) -30
Anna wybiera numer książki dla Futbolowej (w stosie 300 książek) - 17

Proszę o podawanie w komentarzu wybranego numeru oraz tytułu wylosowanej książki a po przeczytaniu linka do recenzji. Efekty stosikowego czytania można znaleźć w zakładce u góry strony.

Przepraszam za jednodniowe opóźnienie w losowaniu, wczoraj niespodziewanie zawiódł internet:(

UWAGA: na przeczytanie wylosowanej książki mamy czas do 30 czerwca.

16 komentarzy:

  1. Dla Karto_flanej wybiera numer 37 :) miłej lektury życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dla Paidei wybieram numer 1 :)
    Mam nadzieję, że to coś fajnego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O znowu Iza ;) Ciekawe co jej teraz wylosuje ;) A więc do czytania wywołuje nr 30

    OdpowiedzUsuń
  4. Maniaczytania - wybrałaś dla mnie "Aleksandra i Alestrię" Shan Sa :) bardzo się cieszę, bo już długo nie czytałam książek tej pisarki.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla bujaczka wybieram numer 33- milej lektury :) A moja pozycja to: Teri Hatcher "Spalony Tost"

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Anny nr 30. Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Die Wurzeln des Himmels- Romaina Gary, czyli "Korzenie nieba", zobaczymy jak pójdzie, bo dotąd nie miałam do czyneinia z tym autorem:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pod nr 33 kryje się Linia życia- Jodi Picoult

    OdpowiedzUsuń
  9. Izo dziękuję, dopiero za jakiś czas będę mogła sprawdzić jaki tytuł kryję się pod 30. Na razie muszę nadrobić lekturę majową i kwietniową.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybieram 100!

    I przepraszam za opóźnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie trafiła się książka 'Bywalcy metra' :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiło na "Natalii 5" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesyłam recenzję kwietniowej lektury... spore mam opóźnienie, ale systematyczne będę nadrabiać :)

    http://dwiepasje.blogspot.com/2011/06/trzech-panow-w-odce-nie-liczac-psa.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Paideio - nie jesteś sama :) Ja mam jeszcze większe :(

    A tu recenzja do marcowej "Gry w klasy" Julio Cortazara - wreszcie!
    http://mojeprzemiany.blox.pl/2011/06/Gra-w-klasy-Julio-Cortazar.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Link do recenzji: http://omoimczytaniu.blox.pl/2011/06/Teri-Hatcher-Spalony-tost.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Link do Lini życia
    http://zapatrzonawksiazki.blogspot.com/2011/06/linia-zycia-jodi-picoult.html

    OdpowiedzUsuń