poniedziałek, 24 września 2012

Stosikowe losowanie 10/12


Zapraszam do zgłaszania się do rundy październikowej! Pary rozlosuję 1 października, czas na przeczytanie książki mamy do końca miesiąca.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.
2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.
3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.
4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.
5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.
6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie.

12 komentarzy:

  1. Ja chyba napisałem ostatnio jakąś stosikową recenzję? No to się zgłaszam, i poproszę o wylosowanie numeru z przedziału 250-450:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie zaktualizowałam? Staram się na bieżąco.

      Usuń
    2. I jesteś w tym wypadku:) Ja sobie tak retorycznie zapytałem:D

      Usuń
  2. W tym miesiącu u mnie 171.

    OdpowiedzUsuń
  3. Losowanie przypomina mi, że czeka zaległa recenzja. Mam nadzieję napisać jeszcze we wrześniu, choć troszkę się u mnie pokomplikowało. Książek w stosie 54

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż, po miesięcznej abstynencji skusiłam się jednak - w stosie 44 książki.
    A oto zaległa recenzja z sierpnia: http://dwiepasje.blogspot.com/2012/09/siostrzyczka-ewa-od-kartuzow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrześniowa http://filetyzizydora.blogspot.com/2012/09/hurtownia-ksiazek-kierunek-wchod.html
    :"Stambuł" Pamuka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się tym razem ;)
    W stosie około 300 książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się stawiam, u mnie teraz 143.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze zdaze? ;) 135 ksiazek. Rezecenzja z wrzesnia pojawi sie dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Linki do recenzji:
    sierpniowa:
    http://omoimczytaniu.blox.pl/2012/09/Laura-Jacobs-Kobiety-z-wielkiego-miasta.html
    wrzesniowa:
    http://omoimczytaniu.blox.pl/2012/09/Corinne-Hoffmann-Biala-masajka.html

    OdpowiedzUsuń