wtorek, 1 kwietnia 2014

Stosikowe losowanie pary 4/14 oraz 5/14


KWIECIEŃ

Iza wybiera numer książki dla Momarty (w stosie 313 książek) - 159
Momarta wybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 130 książek) - 23
Karto_flana wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 107 książek) - 17
Guciamal wybiera numer książki dla Marianny (w stosie 122 książki) - 22
Marianna wybiera numer książki dla Paidei (w stosie 77 książek) - 57
Paideia wybiera numer książki dla Anny (w stosie 144 książki) - 135
Anna wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 120 książek) - 51
Maniaczytania wybiera numer książki dla Anne18 (w stosie 35 książek) - 13
Anne18 wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 714 książek) - 213
ZwL wybiera numer książki dla Izy (w stosie 105 książek) - 66

MAJ


Paideia wybiera numer książki dla Marianny (w stosie 122 książki) - 117
Marianna wybiera numer książki dla Anny (w stosie 144 książki) - 99
Anna wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 717 książek) - 433
ZwL wybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 130 książek) - 77
Karto_flana wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 107 książek) - 48
Guciamal wybiera numer książki dla Anne18 (w stosie 35 książek) - 14
Anne18 wybiera numer książki dla Izy (w stosie 105 książek) - 64
Iza wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 120 książek) - 55
Maniaczytania wybiera numer książki dla Momarty (w stosie 313 książek) - 13
Momarta wybiera numer książki dla Paidei (w stosie 77 książek) - 59

UWAGA: na przeczytanie wylosowanej książki mamy czas do 30 kwietnia oraz do 31 maja.

56 komentarzy:

  1. Dla Anny wybieram numer 135, a dla Marianny 117 :) udanych lektur życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilbur Smith "The Sunbird" ("Ptak słońca") - dziękuję, chętnie poczytam o Egipcie, czyli drugim krańcu mojego kontynentu :-)

      Usuń
    2. Paideio trafiłaś w "Ostatni rejs" George R.R. Martina. Chyba się będzie szybko czytać:)

      Usuń
    3. Anno - cieszę się! U mnie Martin jeszcze czeka w kolejce. Boję się zaczynać te jego powieści, bo mogą mnie wciągnąć i już po nic innego nie sięgnę... :)

      Marianno - czy ty mieszkasz w RPA? Czy w Maroko..? Tak czy siak wow! A książki o Egipcie bardzo lubię, sama muszę nadrobić zaległości z marca, dotyczące starożytnego Egiptu :) miłej lektury!

      Usuń
    4. Ja mam na kindle Martina całego ale podobnie jak Ty jakoś mam respekt przed zaczęciem i czekam na dogodny moment.

      Odpowiem za Mariannę, że mieszka w RPA i pisze bardzo fajnego bloga:)

      Usuń
    5. Dziękuję Anno za miłe słowa! :-)

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Na kwiecień dla Marianny 22, na maj dla Anne18 numer 13 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chitra Divakaruni "Queen of Dreams" ("Tłumaczka snów") - ma ładną okładkę i raptem 300 stron, dzięki! :-)

      Usuń
    2. Ja też ostatnio nabyłam "Tłumaczkę snów"! Ciekawa jestem, czy ci się spodoba, w końcu nagroda Pulitzera zobowiązuje.. :)

      Usuń
    3. Hm, to na pewno ta sama książka...? Bo pani Divakaruni jeszcze się Pulitzera nie dorobiła, a przynajmniej nie znalazłam nigdzie takiej informacji :-)

      Usuń
  3. Oj, widzę, że Maniaczytania wybrała dla Anne18 numer 13, więc ja wybieram 14

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Izy 66, dla Karto_flanej 77. Miłego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z drżeniem serca wybieram dla Paidei numer 57, a dla Anny 99 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadło u mnie na "Ja, Klaudiusz" czyli pozostaje w klimatach historycznych:)

      Usuń
    2. Napisałam już poniżej, ale tu powtórzę - "Kręgi albo kolejność zdarzeń" Jana Antoniego Komy. Tajemniczy tytuł, autor też nieznany, ale niecałe 300 stron, to jakoś ogarnę.. :)

      Usuń
  6. Anno, 433 to pierwszy tom cyklu o siostrze Pelagii Akunina, yeah:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zapowiada się dobra (i niezbyt opasła!) lektura!

      Usuń
    2. Opasła, ale z dużym drukiem :)

      Usuń
    3. A to przepraszam, Akunina mam tylko na kindle:) Niemniej miłej lektury! Ja dopiero lutową czytam, a marcowa opasła:)

      Usuń
    4. Hmm, to ja nie powiem, jak zaległą czytam :)

      Usuń
    5. Mnie się udało mniej więcej wyrównać losowania z czytaniem, aż mi "Bez oręża" wylosowałeś. "Krzyżowców" i "Króla trędowatego" przeczytałam, ale "Bez oręża" dopiero zaczynam. Za to Zola i Ameryka Płd. niestety muszą czekać na lepsze czasy.

      Usuń
    6. Ja bym wolał Zolę od Kossak-Szczuckiej, ale rozumiem, ze wpadłaś w rytm:)

      Usuń
    7. A wiesz, że nie było tak źle:) Tu nie było co bym wolała, wylosowałeś to trzeba było czytać. A że "Bez oręża" na końcu, to już od razu hurtem wszystko czytam. Aczkolwiek mam jeszcze kilka innych książek Kossak-Szczuckiej na półce, więc masz szansę wylosować mi kolejne. Tylko może je przestawię, co byś się numerkiem nie sugerował;P

      Usuń
    8. Co za poczucie obowiązku:) Numerkiem się nie przejmuj, już i tak zapomniałem, jak wybrałem.

      Usuń
    9. Zawsze możesz sprawdzić:) Nie denerwuj mnie tym poczuciem obowiązku, kiedyś mnie zabije:)

      Usuń
    10. Jak to dobrze, że w młodszych pokoleniach poczucie obowiązku zanika, dłużej pożyją :)

      Usuń
    11. Obawiam się, że w tej kwestii mogłam popełnić błąd wychoawaczy:)

      Usuń
    12. Jeszcze można skorygować :P

      Usuń
    13. Tam myślisz? Nie wiem jeszcze czy chcę:)

      Usuń
  7. Dla Karto_flanej na kwiecień numer 23, a dla Paidei na maj - 59. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie losowanie bardzo trafione - "Kamień na kamieniu" Myśliwskiego. Baaardzo długo stoi na półce, bo nie wiedzieć czemu miałam strasznie mylne pojęcie o autorze i jego książkach...

      Usuń
    2. Cieszę się, że mimo słabego wzroku trafiłam gdzie trzeba:))

      Usuń
  8. A u mnie Anno w kwietniu 85 a w maju 107 książek? przewidujesz tak duże zakupy:) tyle, że 107 już jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla momarty (04) 159

    dla maniiczytania (05) - 55.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, dzięki! "Wichrowe wzgórza" (tak, tak, nie czytałam tego, wstyd, wiem), aż mi się weselej zrobiło.
      Mania (rozumiem, że zdalnie) strzeliła mi też nieźle: Anne Fadiman, "W ogóle i w szczególe".

      Usuń
    2. Faktycznie niezłe książki ci się trafiły. Ja też mam "Wichrowe wzgórza" do ponownej lektury na półce, próbowałam niedawno słuchać ale nie dało się niestety:(

      Usuń
  10. Trafiły mi się dwie ciekawe i niekoniecznie grube książki (z czego cieszę się chyba najbardziej!), czyli "Kręgi" Jana Antoniego Komy w kwietniu i "Kamień na kamieniu" Wiesława Myśliwskiego w maju :) bardzo dziękuję za trafne losowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w coś nieprzesadnie grubego :-) Miłej lektury!

      Usuń
  11. Moje numer dla guciamal to 17 i 48. Przepraszam za zwloke...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie szkodzi i tak nie czytałabym dzisiaj, ale od jutra może uda się zacząć, choć jeszcze w czytaniu biblioteczne. Trafiło na kwiecień - Pojedynek mistrzów Leonardo da Vinci i Michał Anioł (trochę gruba, ale mój ukochany temat) i na maj- Salley Vickers Wakacje pana łaskawego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby nie ma pośpiechu, ale moja kwietniowa książka wciąż nie wylosowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już u Anne18 monitowałam, zaczekajmy do wieczora. Jeśli się nie zgłosi, to ja wybiorę (i spróbuję trafić na cegłówkę:P)

      Usuń
    2. Dzięki. Większym wyzwaniem byłoby trafienie w coś niegrubego, bo już prawie wyłącznie cegłówki zostały :P

      Usuń
  14. Moje tytuly to:
    kwiecien Joanne Harris "Jezynowe wino"
    maj- Cammie McGovern "Spojrz mi w oczy"

    OdpowiedzUsuń
  15. Izo, ZwL wybrałam dla was książki zamiast Anne, miłej lektury!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno, zdziwiłbym się, gdybyś trafiła w coś niegrubego. Więc znowu 500 stron: "Zelda" Nancy Milford :P

      Usuń
    2. Ha, udało się! To zemsta za Krzyżowców:) A tak na serio, współczuję i miłego czytania życzę:)

      Usuń
    3. Chyba mimo wszystko wolę Zeldę od Krzyżowców :)

      Usuń
    4. Demonizujesz, mnie się naprawdę podobali, a o Zeldzie nic nie wiem:/

      Usuń
    5. Też nic o niej nie wiem i nawet nie przepadam za twórczością Scotta Fitzgeralda. Ale może będzie okazja, żeby dołączyć do tego Gatsby'ego w nowym przekładzie.

      Usuń
  16. Ok - Kwiecień - Ballada o wzgardliwym wisielcu - Stanisław Rembek
    maj - Rok 1794 - Reymonta, marne 3 tomy:).
    Ale za to ile przestrzeni półkowej się zwolni:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwietniowa książka przeczytana! http://lubimyczytac.pl/ksiazka/60567/tlumaczka-snow/opinia/16852728#opinia16852728

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że się spóżniłam . Moje tytuły to Nocna gwiazda i Na zawsze (obie Alyson Noel).

    OdpowiedzUsuń