sobota, 1 listopada 2014

Statystyka październik 2014


Przeczytane książki: 3

Ilość stron: 1170

Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 0
Książki w ramach wyzwania południowoamerykańskiego: 0
Książki w ramach wyzwania Czytamy Zolę: 0


Przeczytane tytuły: 

- "Gdzie mól i rdza" Paweł Pollak
- "Religa. Biografia najsłynniejszego kardiochirurga w Polsce" Dariusz Kortko, Judyta Watoła
- "Utracone serce Azji" Colin Thubron

Najlepsza książka: "Religa" Dariusz Kortko, Judyta Watoła

Ilość książek w stosie: 129

W tym miesiącu mało czytałam, a może raczej czytałam bardzo wolno. Zarówno powieść Pollaka jak i Thubrona zajęły mi wyjątkowo dużo czasu. Liczne remonty w domu oraz wizyta dawno niewidzianej kuzynki skróciły mój czas na czytanie, a i ja mniej chętnie sięgałam do książek. Na krótkie chwile, które mogłam poświęcić lekturze bardziej nadawały się czasopisma, co mnie cieszy, bo stos z nimi niebawem osiągnie rozmiary książkowego. Remonty nadal trwają ale mam nadzieję w listopadzie trochę bardziej zmniejszyć mój stos. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz