sobota, 2 stycznia 2016

Stosikowe losowanie 1/16 - pary

Guciamal wybiera numer książki dla Anne18 (w stosie 16 książek) - 11
Anne18 wybiera numer książki dla Marianny (w stosie 602 książki) - 516
Marianna wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 7 książek) -
Maniaczytania wybiera numer książki dla Agnieszki (w stosie 18 książek) - 9
Agnieszka wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 898 książek) - 
ZwL wybiera numer książki dla Anny (w stosie 228 książek) - 199
Anna wybier numer książki dla Gucimal (w stosie 105 książek) -

Kochani proszę was przejrzyjcie zakładkę stosikowe losowanie, także poprzednie lata i dajcie mi znać, czy brakuje linków do recenzji, czy może zrezygnowaliście z lektury niektórych książek. Byłabym wdzięczna za feedback do wszystkich brakujących linków, bo chciałabym w najbliższym czasie je uporządkować. 

18 komentarzy:

  1. Ania dzięki- padło na Noc w Lizbonie Remarque`a. A dla Anne18 wybieram 11.
    Przejrzę zakładkę i dam znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzy zaległości recenzyjne z 2015 r. Postaram się coś skrobnąć w najbliższym czasie. Mam też jedną sprzed lat, ale tamtą nadrobię jak padnie kolejny tom cyklu, kiedy będę sobie musiała przypomnieć poprzedniczkę.

      Usuń
    2. Zaległa czerwcowa http://guciamal.blogspot.com/2016/01/labirynt-nad-morzem-zbigniew-herbert.html :)

      Usuń
  2. Dla Marianny wybieram 516.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie padło na Anię ze Złotego Brzegu Lucy Maund Montgomery.

      Usuń
  3. Anno, dla Ciebie 199, a dla wszystkich najlepsze noworoczne życzenia.
    Moje zaległości na razie pozostają do przeczytania, poza lipcem 2013 Świat grecki, bo nie będzie z tego recenzji i poza lutym 2015 Szpital, bo rzuciłem w jednej czwartej jako gniot.A i jeszcze styczeń 2014 Gorączka latynomaerykańska - przeczytane, ale nie mam nic do powiedzenia o tej książce, była idealnie nijaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że znowu w Zolę trafiłeś, bo miałam go na końcu czytnika ale po przeprowadzce na nowy czytnik się pozmieniało i mam "Czasy second-hand" Aleksijewicz, dzięki!

      Usuń
    2. Ponoć fajne, ale jeszcze nie czytałem.

      Usuń
    3. Uzupełniałam dane w stosikowych.

      Usuń
  4. Agnieszce wybieram nr 9 - miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Na "wisniowy Dworek" trafilo ;)

      Usuń
  5. Dla Manii numer 2. Nie wiem jeszcze, na co u mnie padlo, musze policzyc ;-) Mam kilka zaleglych recenzji do napisania, postaram sie jak najszybciej doslac linki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponownie (bo już raz była wybrana w stosikowym, ale wtedy nie dałam rady) - "Ania z Zielonego Wzgórza" - tym razem już zaczęłam :)

      Usuń
    2. Jak milo! A ja w koncu wyliczylam, ze pozycja 516 to "Co sie komu sni. I inne historie" Andrzeja Mularczyka :-)

      Usuń
  6. ZwL dla Ciebie 323 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Powtórka Władcy much, może się zmobilizuję :)

      Usuń
  7. Rozliczam się z recenzji! Kwietniowego Turgieniewa nie przeczytałam niestety, jakoś po angielsku mi nie wchodził.
    Sierpień: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/126006/the-life-and-times-of-thunderbolt-kid/opinia/19071138#opinia19071138
    Wrzesień: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/140725/cat-s-eye/opinia/19075263#opinia19075263
    Październik: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/35956/wizyta-krolewskiego-konsyliarza/opinia/16881390#opinia16881390
    Listopad: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/47578/miedzy-zabojstwami/opinia/22695270#opinia22695270

    OdpowiedzUsuń