wtorek, 6 lipca 2010

Wakacyjny łańcuszek

Maniaczytania zapoczątkowała nowy łańcuszek, do którego również mnie zaprosiła. Oto moje odpowiedzi:)

1. Do jakiego kraju, miasta chciałabyś pojechać zainspirowana lekturą.

Przeważnie czytam książki dopiero po odwiedzeniu danego kraju. Pamiętam jednak ogromną fascynację Włochami po przeczytaniu książki "Oksana" Włodzimierza Odojewskiego. Książkę przeczytałam wiele lat temu, jednak wrażenia i zachwyt Włochami się nie zatarły, a ja nadal nie odwiedziałam tego kraju.

2. Jakie jest Twoje ulubione miejsce do czytania latem?

Nie mam ulubionego miejsca - bo od dawna nie poświęcam się tylko lekturze. Czytanie jest u mnie zajęciem "przy okazji". Jeślibym jednak miała czas, to chętnie siedziałabym na leżaku na tarasie, w zacienionym miejscu i czytała bez końca.

3. Pole ć mi jedną książkę do przeczytania na wakacje.

Trudna sprawa. Najchętniej poleciłabym ostatnio czytaną "Die Maurin" Lei Korte. Książka jednak nie została przetłumaczona na polski. Wakacje kojarzą mi się z lekturą lekką (choć sama takiej na lato nie wybieram) więc zaproponuję ci powrót do dzieciństwa i "Anię z Zielonego Wzgórza":)))

5 komentarzy:

  1. O rety, ale trafiłaś z tą Anią :) - zamierzam właśnie zabrać całą serię z domu rodziców tego lata :)))

    Dziękuję za odpowiedzi - chyba Włochy będą na prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D
    Jejku!
    Odpowiem!
    Pozdrawiam
    ren

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja ze stosikowego już wysmażona:

    http://filetyzizydora.blogspot.com/2010/07/tess-gerritsen-czyli-nie-wszystko-zoto.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, dziekuje za zaproszenie do łańcuszka, na pewno w wolnej chwili odpowiem na wszystkie pytania :)

    OdpowiedzUsuń