środa, 30 czerwca 2010

Statystyka czerwiec 2010

Przeczytane książki: 8 (3 przerwane, 1 audiobook)
Ilość stron: 1237
Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 0
Książki w ramach wyzwania nagrody literackie: 0
Książki w ramach wyzwania peryferyjnego: 1 Iran
Najlepsza książka: "Persepolis" Marjane Satrapi

Ilość książek w stosie: 95
Ubyło: 7
Przybyło: 3 (z podaja)

Miesiąc czytelniczo słaby, jeszcze nigdy nie przerwałam aż trzech książek i to w tak krótkim odstępie czasu. Trzyma mnie zastój czytelniczy. Podczytuję książki, które mają mi pomóc w pisaniu artykułu do kolejnego numeru Archipelagu, a w przerwach czytam Wysokie Obcasy i Duży Format. Chciałabym zabrać się za pasjonującą lekturę, ale poczucie obowiązku mi nie pozwala:) Tajlandzkie opowiadania leżą na samym szczycie stosu ale jeszcze nawet nie zaczęłam ich czytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz