poniedziałek, 27 lutego 2012

Nowe wyzwanie literackie - Literatura w Azji, Azja w literaturze



Literatura w Azji, Azja w literaturze to wyzwanie idealnie pasujące do moich zainteresowań literackich:) Od kilku lat już przecież staram się poznawać literaturę z Azji Południowo-Wschodniej. 
Celem wyzwania jest odbycie wędrówki przez wszystkie kraje tego obszaru czyli przez Birmę, Tajlandię, Kambodżę, Wietnam, Laos, Malezję, Singapur, Indonezję, Timor Wschodni, Brunei i Filipiny oraz przez Chiny, Japonię i Koreę.

Nie jestem pewna czy uda mi się przeczytać książki ze wszystkich krajów, ale na pewno chciałabym odwiedzić Laos, Birmę, Wietnam i Kambodżę.

Zapraszam was bardzo serdecznie do dołączenia do wyzwania!

2 komentarze:

  1. Ja się chętnie dołączę! Nie znam tylko ram czasowych tego wyzwania... Mam tez pytanie - czy "odbycie wędrówki przez wszystkie kraje tego obszaru" oznacza, że książka ma być autorstwa mieszkańca danego kraju, czy może być to relacja podróżnika? Jest to moje pierwsze wyzwanie, stąd te pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdo zajrzyj na stronę wyzwania, link w ostatnim zdaniu mojego postu - tam wszystko jest wyjaśnione:) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń