środa, 1 lutego 2012

Stosikowe losowanie 2/12 - pary

Paideia wybiera numer książki dla Izy (w stosie 184 książki) - 15
Iza wybiera numer książki dla Anny (w stosie 142 książki) - 17
Anna wybiera numer książki dla Z głową w książce (w stosie 31 książek) -  30
Z głową w książce wybiera numer książki dla Zacofanego w lekturze (w stosie 314 książek) -  200
Zacofany w lekturze wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 135 książek) - 97
Maniaczytania wybiera numer książki dla Brzydkiego (w stosie 5 książek) - 3
Brzydki wybiera numer książki dla Nenneke (w stosie 20 książek) - 10 
Nenneke wybiera numer książki dla Bujaczka (w stosie 100 książek) - 44
Bujaczek wybiera numer książki dla Kalio (w stosie 356 książek) - 10
Kalio wybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 145 książek) - 40
Karto_flana wybiera numer książki dla Paidei (w stosie 46 książki) - 46


Proszę o podawanie w komentarzu wybranego numeru oraz tytułu wylosowanej książki a po przeczytaniu linka do recenzji. Efekty stosikowego czytania można znaleźć w zakładce u góry strony.

UWAGA: na przeczytanie wylosowanej książki mamy czas do 29 lutego.

22 komentarze:

  1. Kartoflana niech sobie przeczyta książkę nr 40.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Anny- 17. Miłęj lektury:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Izo super, dzięki! Padło na "Verbrechen" Ferdinanda von Schiracha, mam ją już od dawna pożyczoną więc wypadałoby wreszcie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Nie wiem, czy na pewno numer 40 jest dla mnie ,a nie dla Karto_Flanej. Jeśli dla mnie, to pod tym numerem schowała się ciekawa książka: "Tango raz jeszcze" Cortazara :) bardzo ciekawy wybór!

    Dla Izy wybieram numer 15. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominam sobie Wojciecha Manna pociągającego za te linki w "Szansie na sukces" :)

    Dla Nenneke wybieram 50.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Kalio wybieram nr 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paideia ustzreliła "Forsowanei powieści rzeki" Dubrawki Ugresic, zapowiada sie ciekawie:). Dzięki:).

    OdpowiedzUsuń
  8. No i wynika z tego, że muszę zacząć nowy cykl - Lizy Marklund z Czarnej Serii:) To będzie Studio Sex

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Zacofanego w lekturze wybieram numer 200 :)

    Moja ksiazka do przeczytania to "Biała jak mleko, czerwona jak krew".:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Numer 200 to Autobiografia Marianne Faithfull, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacofany wybrał mi "Panda Sex" Mian Mian z serii z miotłą - zadowolona jestem! :)

    A ja pociągam za linkę nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Numer 46- milej klektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim stosiku skromnie 20 pozycji:)
    Dla Bujaczka wybieram nr 44 ;-P
    pozdrawiam wszytskich uczestników i cieszę się, że mogłam się przyłączyć:)
    nenneke

    OdpowiedzUsuń
  14. Ponieważ okazało się, że Nenneke nie ma aż tylu książek w stosie, wybieram 10.

    OdpowiedzUsuń
  15. Karto_flana wybrała dla mnie "Truciznę królewską", czyli 3 tom cyklu "Królowie przeklęci" Maurice'a Druona. Bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam do przeczytania "Kramer kontra Kramer" Avery Corman. Swietny wybor, dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wrzucam link do styczniowego losowania: http://dwiepasje.blogspot.com/2012/02/ja-pani-wozna.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja lektura na luty to "Wszystkie szczęśliwe rodizny" Fuentesa. Brzydki - myślę, że to dobry wybór, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wylosowałem "Łgarzy pod złotą kotwicą Jerzego Szaniawskiego".

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja mam Pokój - Emma Donoghue ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja recenzja na luty;)

    http://zapatrzonawksiazki.blogspot.com/2012/03/pokoj-emma-donoghue.html

    OdpowiedzUsuń