wtorek, 26 marca 2013

Stosikowe losowanie 4/13


Zapraszam do zgłaszania się do rundy kwietniowej! Pary rozlosuję 1 kwietnia, czas na przeczytanie książki mamy do końca miesiąca.


Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.

2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.

3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.

4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.

5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.

6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie. Proszę sprawdźcie w podsumowaniu losowania z 2012 czy ujęłam wszystkie linki.

14 komentarzy:

  1. Tym razem zgłaszam się od razu ;)
    W stosie ok 500 książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile masz zaległych, hę? Pytam, bo się waham czy dalej pauzować czy nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy ja? Teraz już tylko dwie, ale niebawem mam nadzieję, że tylko jedną;)

      Usuń
    2. Znaczyło Ty:) Znaczy też, że ja nadal pauzuję, bowiem na stanie trzy zaległe... Jeszcze ze dwa miesiące i wyjdę na prostą!

      Usuń
    3. No proszę nie kieruj się mną:) Ja teraz na urlopie to trochę podgonię:)

      Usuń
  3. Yyyy, już? Miałem napisać, że tą razą beze mnie, ale o jednej zaległości napisałem, więc co mi tam. Raz się żyje:) 620.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maila dziś nie trzeba mi wysyłać- bo śledziłam uważnie. Zgłaszam się. W stosie 103 książki. Stos mi troszkę zmalał.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłoszę sie ze 112stoma.
    Z zaległości nie wiem, czy wyjdę, bo na 2 z 3 się zawiesiłam:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się - w stosie 43 książki. Niestety poległam na marcowej lekturze. Po raz drugi podchodziłam do tej książki i po raz drugi skończyło się na 15 stronie... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się w stosie 25 książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marcową recenzję podeślę razem z kwietniową jeśli będzie już podana lista, kto dla kogo przyśli mejla bo mogę zapomnieć zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem i ja :)
    Lutową i marcową przeczytałam już dawno, tylko z pisaniem recenzji wpadłam w jakąś 'czarną dziurę' ;)

    A książek u mnie powiedzmy 133.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze ja- 140 ksiazek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń