środa, 25 grudnia 2013

Stosikowe losowanie 1/14


Zapraszam do zgłaszania się do rundy styczniowej! Pary rozlosuję 1 stycznia, czas na przeczytanie książki mamy do końca miesiąca.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.

2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.

3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.

4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.

5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.

6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie. 

7 komentarzy:

  1. Nie powinienem, absolutnie nie powinienem. Ale mam słaby charakter i jestem przekarmiony przez mamusię, więc mi krew słabo dopływa do mózgu i nie myślę racjonalnie. 691.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się . Liczba książek 25.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mysle, ze jakies 125. Musze policzyc kiedy znowu, bo nie panuje nad nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Policzyłam w końcu - 107.

    OdpowiedzUsuń
  5. rzutem na taśmę - zgłaszam się i ja. W stosie 62 książki. Zaległości powoli nadrabiam, nie wiem tylko, kiedy napiszę krótką notkę o przeczytanej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzutem na taśmę - zgłaszam się i ja. W stosie 62 książki. Zaległości powoli nadrabiam, nie wiem tylko, kiedy napiszę krótką notkę o przeczytanej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się w stosie 103 książki

    OdpowiedzUsuń