niedziela, 1 grudnia 2013

Stosikowe losowanie 12/13 - pary


ZwLwybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 130 książek) - 113
Karto_flana wybiera numer książki dla Momarty (w stosie 290 książek) - 1
Momarta wybiera numer książki dla Anne18 (w stosie 16 książek) - 3
Anne18 wybiera numer książki dla Anny (w stosie 177 książek) - 177
Anna wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 105 książek) - 81
Guciamal wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 125 książek) - 18
Maniczytania wybiera numer książki dla Paidei (w stosie 64 książki) - 10
Paideia wybiera numer ksiazki dla ZwL (w stosie 687 ksiazek) - 333


Proszę o podawanie w komentarzu wybranego numeru oraz tytułu wylosowanej książki a po przeczytaniu linka do recenzji. Efekty stosikowego czytania można znaleźć w zakładce z boku strony.

UWAGA: na przeczytanie wylosowanej książki mamy czas do 31 grudnia.

19 komentarzy:

  1. Dla Maniiczytania wybieram nr 18. A dla mnie wylosowałaś (werble.....) To ja byłem Vermeerem. Nie mogłaś lepiej trafić. Właśnie dziś przeczytałam rozdział List w książce Martwa natura z wędzidłem (rozdział poświęcony Vermeerowi) i przypomniało mi się, że kiedyś kupiłam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiło na "Dom Augusty" Majgull Axelsson - seria z miotłą. Będzie ciężko, również dlatego, że wciąż jeszcze jestem we wrześniowej ...

      A dla Paidei wybieram 10 :)

      Usuń
    2. Świetnie, udanej lektury!

      Usuń
    3. Maniaczytania- dasz radę. Ja mam dwie zaległości do zrecenzowania a tym razem trafiło na rzecz nieco obszerniejszą niż listopadowy cieniutki egzemplarz Vonneguta, którego nawiasem mówiąc z dużą ciekawością pochłonęłam.

      Usuń
    4. Maniaczytania - wybrałaś mi kobyłę - "Hakawati. Mistrz powieści". Mam nadzieję, że będzie to ciekawa lektura, choć wątpię, czy wyrobię się jeszcze w tym roku :)

      Usuń
  2. Dla Anne18 nr 3. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem znów Katarzyna Michalak tyle, że powieść " W imię miłości".

      Usuń
  3. Dla ZwL numer... trudny wybór... numer 333 :) miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zola "Kuchenne schody", dzięki.

      Usuń
    2. O to może świeży wiatr zawieje w wyzwaniu Zolowym.

      Usuń
    3. Miejmy nadzieję. Jeszcze Oskarżam na mnie patrzy oskarżycielsko :)

      Usuń
    4. Czytam Opowieści niesamowite Zoli, więc może się coś ruszy :) w naszym wyzwaniu

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wylosowana ksiazka to "Sniezynek" Artura Daniela Liskowackiego- czytamy wraz z synkiem :)

      Usuń
  5. Ja dla momarty nr 1- milej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę zarządzić jakieś mieszanie w kolejności książek, bo padło na trzeciego już u mnie w stosikowym Lema - "Bajki robotów", wstawione do stosu w ramach odświeżania dawnych lektur. Może to mnie jednak zmobilizuje do zaległego "Solaris", dzięki!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ustrzeliłaś mi ogromną cegłówkę Michenera.

      Usuń