wtorek, 1 grudnia 2015

Stosikowe losowanie 12/15 - pary

Marianna wybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 105 książek) - 100
Karto_flana wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 102 książki) - 13
Guciamal wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie książki od 41 do 50) - 44
Maniaczytania wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 898 książek) - 123
Zwl wybiera numer książki dla Anny (w stosie 259 książek) - 234
Anna wybiera numer książki dla Marianny (w stosie 116 książek) - 16 

11 komentarzy:

  1. O rany, ale mi wybrałaś klasyczną cegiełkę na zakończenie roku! Daphne du Maurier – “Rebecca” :-))) A dla Karto_flanej numerek 100.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to przepraszam :P

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi, wręcz przeciwnie - połknęłam z jeden dzień! :-) http://lubimyczytac.pl/ksiazka/50485/rebeka/opinia/29987053#opinia29987053

      Usuń
  2. Dla Maniiczytania 44 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Trafiłeś w nowelę Emila Zoli "Kuracja Pana Chabres" - nie wiem czy taki tytuł jest po polsku? Już ją kiedyś czytałam, ale z przyjemnością sobie powtórzę i reaktywuję blog wyzwaniowy. Guciamal także wybrała mi Zolę w sierpniu/wrześniu? ale ze względu na przestój czytelniczy nawet się na niego nie porywam.

      Usuń
    2. Znam jedną nowelę Zoli i nawet nie mam pojęcia, czy one miały po polsku jakieś zbiorcze wydanie.
      Czy mogłabyś wybrać mi numer, skoro Mania ma opóźnienie?

      Usuń
    3. Numer 123 to Crimen Hena, znowu grube :P

      Usuń
    4. Chyba nie miały, nie doszukałam się tytułu a nowelę już przeczytałam :)

      Usuń
  4. Dla Gucimal nr 13 :) Milej lektury :) Dla mnie wybrano "Ostatnia podroz Valentiny" Santa Motefiore :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super- Zdobycz Emila Zoli, dawno nie czytałam nic Zoli

    OdpowiedzUsuń