środa, 1 lutego 2017

Stosikowe losowanie 2/17 - pary

Marianna wybiera numer książki dla McDulki (w stosie 117 książek) - 17
McDulka wybiera numer książki dla Anny (w stosie 202 książki) - 111
Anna wybiera numer książki dla Niekoniecznie papierowe (w stosie 120 książek) - 12
Niekoniecznie papierowe wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 105 książek) - 91
Guciamal wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 965 książek) - 159
ZwL wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 21 książek) - 17
Maniaczytania wybiera numer książki dla Marianny (w stosie 770 książek) - 140

26 komentarzy:

  1. McDulka wybiera dla Anny numer 111 :)
    Ciekawa jestem bardzo co tez to bedzie.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w "Karaluchy" Jo Nesbo. Pierwszy tom średnio mi się podobał, zobaczymy jak będzie z drugim.

      Usuń
    2. Okladka jest przerazajaca! Generalnie tomy drugie sa gorsze, wiec cos mi sie wydaje, ze bedzie gorzej. Wkrotce napisze zalegle recenzje i dam znac.

      Usuń
    3. Podobno Nesbo im dalej, tym lepszy, zobaczymy.

      Usuń
    4. o widzisz! ja nie znam, nie czytałam... jeszcze ;)

      Usuń
  2. Dla Manii Czytanii 17.
    Guciamal chyba prosiła, żeby wylosować za nią, o ile pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, już wylosowałam!

      Usuń
    2. Dzięki. Trafiłaś w "Podróż z małym bagażem" Tove Jansson, zrobię sobie powtórkę :)

      Usuń
    3. Brzmi ciekawie, miłej lektury!

      Usuń
    4. U mnie też będzie powtórka i to bardzo dawno temu czytanej wiele razy - trafiłeś w "Błękitny zamek" :)

      Usuń
    5. ciekawa jestem, jak ją teraz odbiorę ... - trochę się boję ;)

      Usuń
    6. Mnie się za każdym razem podoba, szczególnie w pełnej wersji.

      Usuń
    7. hmm, nawet nie sprawdzałam, jaką mam - zebrałam tę ostatnią kolekcję 'kioskową' WL

      Usuń
    8. To masz na pewno pełną wersję.

      Usuń
    9. Mam moje stare wydanie, też chciałabym wrócić.

      Usuń
    10. oł noł - sprawdziłam - Valancy (!)
      Nie wiem, jak dam radę bez Joanny ...

      Usuń
    11. No to jedyne prawidłowe :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ale powrót do przeszłości mi zafundowałaś: Agatha Christie "The Murder at the Vicarage" :D Czytałam niemal wszystkie jej książki w dzieciństwie i czasach nastoletnich, ale po polsku, więc teraz podelektuję się oryginałem :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A u mnie padło na "Żydokomunę" Pawła Śpiewaka. Hm... :)

      Usuń
    2. Dzięki, już dawno chciałam sobie odświeżyć Bezmiar sławy Stone. Grubaśna książka, ale ponieważ jadę na podratowanie zdrowia będę miała sporo czasu na czytanie:)

      Usuń
  5. Przepraszam, zagapiłam się! Dla McDulki numer 17 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a to jest: Żyj tak, jak chcesz. Jak z sukcesem łączyć pracę z życiem osobistym.
      Autor: Stewart D. Friedman
      Rozpoczeta jakis czas temu. Teraz koniecznie musze ja skonczyc

      Usuń