sobota, 25 listopada 2017

Stosikowe losowanie 12/17 i 1/18

Ponieważ z końcem grudnia będę miała ograniczony dostęp do internetu, ogłaszam dziś podwójne losowanie!
Zapraszam więc do zgłaszania się do rundy grudniowej i styczniowej! Pary rozlosuję 1 grudnia, czas na przeczytanie książek mamy każdorazowo do końca miesiąca.

Proszę podajcie mi czy do obu rund powinnam wziąć pod uwagę tę samą liczbę książek w stosie.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.

2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.

3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.

4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.

5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.

6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie.

5 komentarzy:

  1. Jestem, chociaż w listopadzie tak mnie zasypało, że przeczytałem jedną książkę. 1050

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem! 264 na oba miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem i ja. ksiazek 200 na oba miesiace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem. W stosie 200, na oba miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na grudzień 17.
    Ze styczniem kłopot mam, bo chciałam na nowo przeliczyć półki ;), ale niech będzie ze stosiku, który od jakiegoś roku (niektóre pozycje krócej :) ) zalega przy łóżku - 6.

    OdpowiedzUsuń