czwartek, 1 października 2020

Stosikowe losowanie październik - pary

McDulka wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 57 książek) - 7
Guciamal wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 1100 książek) - 500
ZwL wybiera numer książki dla Natalii (w stosie 990 książek) - 333
Natalia wybiera numer książki dla Anny (w stosie 239 książek) - 19
Anna wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 11 książek) - 3
Maniaczytania wybiera numer książki dla Agnes (w stosie 17 książek) - 8
Agnes wybiera numer książki dla Momarty (w stosie 24 książki) - 19
Momarta wybiera numer książki dla McDulki (w stosie 250 książek) - 125

20 komentarzy:

  1. Aniu, dla Ciebie 19.

    Link do wrześniowej recenzji: http://natalia-recenzuje.pl/pokoj-emma-donoghue/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było błyskawiczne! Trafiłaś w "Mimry z mamrami" - kolejna z mojego zbioru książek "śląskich".

      Usuń
    2. Akurat tutaj buszowałam i nadrabiałam zaległości w recenzjach, jak dodałaś notkę. :D

      Usuń
    3. Fajny zbieg okoliczności!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnes dla Ciebie ósemeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padło na komiks dla dzieci, który jak pszczółka Maja, jest gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie. Sprzątanie dzieciom półek to syzyfowa praca.

      Usuń
  4. McDulka - przepoławiam Twój stos - 125!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiona Czarna owca medycyny. Nieopowiedziana historia psychiatrii
      autor: Jeffrey A. Lieberman
      aż struchlałam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Joanna Bator "Wyspa Łza". Hm. No dobra. Dostałam tę książkę od kogoś i jakoś nie czuję feromona. Ale podejmę to wyzwanie;)

      Usuń
    2. Też mam na półce i też stoi i czeka na zmiłowanie.

      Usuń
  6. U mnie padło na "Zmorojewo" Jakuba Żulczyka - już się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla ZWL numerek 500. Co mnie wypadło potwierdzę, ja wrócę do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w absolutne cudeńko: Proceder podróży i życia mego awantur Reginy Pilsztynowej, polskiej podróżniczki z 18 wieku.

      Usuń
  8. U mnie Ubu król http://guciamal.blogspot.com/2020/10/ubu-krol-czyli-polacy-alfred-jerry.html

    OdpowiedzUsuń