niedziela, 1 listopada 2020

Stosikowe losowanie listopad 2020 - pary

McDulka wybiera numer książki dla Natalii (w stosie 990 książek) - 888
Natalia wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 55 książek) - 31
Guciamal wybiera numer książki dla Anny (w stosie 229 książek) - 222
Anna wybiera numer książki dla Momarty (w stosie 30 książek) - 15
Momarta wybiera numer książki dla Agnes (w stosie 19 książek) - 8
Agnes wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 19 książek) - 18
Maniaczytania wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 1200 książki) - 121
ZwL wybiera numer książki dla McDulki (w stosie 200 książek) - 47

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. "Zła krew. Największy skandal w historii start-upów"John Carreyrou

      Usuń
  2. U mnie nie 5 a 55 ksiazek😄dla Anny nr 222

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Korona śniegu i krwi" - nie wiem, czy fajne będzie?

      Usuń
    2. Znam zwolenników. Ja nie przebrnęłam. Powodzenia

      Usuń
    3. Obawiam się, że ja też nie przebrnę, więc nawet jeszcze nie zaczęłam.

      Usuń
  3. Dla Agnes numer 8
    A u mnie "Śród żywych duchów" Małgorzaty Szejnert

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Maniiczytania 18.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. "Narodziny mocy. Zodiak. Dziedzictwo" Stan Lee, Stuart Moore, Andie Tong :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Trafiło na Zrób sobie raj Szczygła Bardzo jestem ciekawa tego autora będzie to pierwsze spotkanie

      Usuń
  6. wrześniowa https://guciamal.blogspot.com/2020/10/simenon-podroz-z-wenecji-i-niewinni.html

    OdpowiedzUsuń