czwartek, 1 września 2022

Stosikowe losowanie wrzesień 2022




McDulka wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 21 książek) - 8
Maniaczytania wybiera numer książki dla Anny (w stosie 300 książek) - 33
Anna wybiera numer książki dla Hopeforbooks (w stosie 183 książki) - 9
Hopeforbooks wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 1250 książek) - 1053
ZwL wybiera numer książki dla Guci (w stosie  książek) - 6
Gucia wybiera numer książki dla Agnes (w stosie 6 książek) - 2
Agnes wybiera numer książki dla McDulki (w stosie 250 książek) - 113


17 komentarzy:

  1. U mnie padło na "Skąd" Saša Stanišić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ją przywiozły mi dzieci z Polski. Może jakieś wspólne czytanie?

      Usuń
  2. U mnie padło na "Ethana Frome" Edith Wharton, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w "The Chronicles" Boba Dylana.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje.
      dostala mi sie ksiazka W tej podwodnej godzinie - Emiliano Poddi

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bosz, jak pięknie, trafiłaś mi Diunę!

      Usuń
  6. dla Maniiczytania nr 8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zdobywam zamek" Dodie Smith - będzie drugie podejście po latach, za pierwszym nie chwyciło ... - dzięki :)

      Usuń
  7. Aniu - wrzucam link do zbiorczego wpisu, w którym krótkie notki o trzech stosikowych z 2019 - "Morderstwo niedoskonałe" (maj), "Przewrotność dobra" (czerwiec) i "Kolejny rozdział" (lipiec)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście linku nie wkleiłam :D
      https://maniaczytania.home.blog/2022/08/11/obyczajowo-4-plus-kryminalnie-3-po-polsku-dziewczyny-z-portofino-przewrotnosc-dobra-morderstwo-niedoskonale-kolejny-rozdzial/

      Usuń
    2. Dziękuje, dodane.

      Usuń