wtorek, 2 stycznia 2024

Stosikowe losowanie - styczeń 2024


Agnes wybiera numer książki dla Anny (w stosie 267 książek) - 222
Anna wybiera numer książki dla Guci (w stosie 34 książki) - 3
Gucia wybiera numer książki dla McDulki (w stosie 250 książek) - 24
McDulka wybiera numer książki dla Katarzyny (w stosie 35 książek) - 24
Katarzyna wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 1250 książek) - 732
ZwL wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 12 książek) - 8
Maniaczytania wybiera numer książki dla Agnes (w stosie 10 książek) - 8


23 komentarze:

  1. Bitwa pod Poitieres 732 będzie wyznacznikiem, Panie ZWL

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnes - dla Ciebie cyfra roku czyli 8 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jak uporządkuję swój stosik, napiszę tytuł. Na razie jestem w proszku ;)

      Usuń
    2. Padło na "Rzeczy, których nie wyrzucilem", zabierałam się za to kilka razy i coś nie bangla, ech.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. "Księżyc nad Bretanią" Nina George - dostałam w prezencie, czytałam inną jej powieść i mi się podobała, jest szansa na coś lekkiego i przyjemnego

      Usuń
  4. Dla McDulki numer 24, a u mnie trafiło na Improwizatora J.Ch. Andersena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cunk o wszystkim- Encyklopedia Philomennica - Philomena Cunk
      ciekawa jestem, co to
      w tym roku biore wyzwanie Stosikowego na klate :)

      Usuń
    2. Tej ksiazki nie da sie czytac! Zmieniam na Ciężar skóry - Małgorzata Rejmer

      Usuń
    3. Gdzieś mi ta Philomena mignęła, ale dobrze wiedzieć, że słabizna.

      Usuń
    4. omijaj szerokim lukiem

      Usuń
  5. Uzupełniam moje quasi recenzje listopad i złota dama https://guciamal.blogspot.com/2023/11/zota-dama-anne-marie-oconnor.html lipiec i Cicho, jak we śnie https://guciamal.blogspot.com/2023/07/cicho-jak-we-snie-donna-leon-lato-z.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Katarzyny oczywiscie 24 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I liczyłam od okna. "bardzo długie popołudnie" dostałam rok temu na gwiazdkę w losowance fejsbukowej.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Padło na "Za ścianą" Sarah Waters

      Usuń
    2. To super, że piszesz, bo jakoś tak bez chęci na to patrzę! To na urlopie może machnę.

      Usuń
    3. No weź, jedna z książek minionego roku, mam o niej entuzjastyczny wpis.

      Usuń
    4. Nadrobię po lekturze!

      Usuń