niedziela, 30 czerwca 2024

Stosikowe losowanie – lipiec 2024


 

ZwL wybiera numer książki dla Agnes (w stosie 9 książek) - 3
Agnes wybiera numer książki dla Katarzyny (w stosie 30 książek) - 
Katarzyna wybiera numer książki dla Guci (w stosie 37 książek) - 33
Gucia wybiera numer książki dla McDulki (w stosie 250 książek) - 222
Mcdulka wybiera numer książki dla Anny (w stosie 232 książki) - 77
Anna wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 22 książki) - 17 
Maniaczytania wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 1250 książek) - 49

13 komentarzy:

  1. Dla Mc Dulki numer 222 (ależ się koleżanko rozrósł twój stos, pamiętam, kiedy liczył po kilka sztuk). U mnie trafiło na Śmieci Stephen Dixon (nie mam pojęcia co to jest i dlaczego nabyłam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda chyba od lat 250 ppodaje?

      Usuń
    2. Jest wiekszy. Z 8 razy. Ogarniam tylko pierwsze 250 😁 potem mi sie juz nie chce szukac w głębi głębi.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. U mnie będzie reread "I cóż dalej szary człowieku"

      Usuń
  3. Padło na w sumie nową, kupioną w tym roku -"Powiernik" Franciszka Piątkowskiego

    OdpowiedzUsuń