środa, 22 lutego 2012

Stosikowe losowanie 3/12

Zapraszam do zgłaszania się do rundy marcowej. Pary rozlosuję 1 marca, a na przeczytanie książki mamy czas do końca miesiąca.



Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.
2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.
3. Wylosowaną książkę należe przeczytać do końca miesiąca.
4. Mile widziana recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.
5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach u góry strony.
6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną częścią cyklu, można zacząć czytanie od pierwszego tomu.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaną liczbą książek w stosie.

12 komentarzy:

  1. Zabieram się właśnie za książkę lutową, ale w marcu też chętnie wezmę udział. Stos 328:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zgłaszam. Stos nie maleje, oj nie. Wszystkiemu winne promocje.
    379 książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. W stosie 50 książek- powiekszył się ostatmio:P

    Mam nadzieje ze zdążę z ksiązką lutową. Dopiero się do niej zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, przyglądałam się dość długo tej zabawie i postanowiłam nareszcie się przyłączyć. U mnie w stosie 80 książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. W stosiku póki co 48 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem, jestem.

    Po pierwsze - w stosie - 134 książki.

    A po drugie - niesamowite ;) - znowu zdążyłam - recenzja lutowej:
    http://mojeprzemiany.blox.pl/2012/02/Panda-Sex-Mian-Mian.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się: 169 tym razem:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się. W stosie skromnie, ale nie lubię mieć zaległości. Liczba- 29 książek.
    Czy możesz wyłączyć weryfikację obrazkową. Utrudnia komentowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zglaszam sie- stos mysle ok. 140 ksiazek. Musze policzyc, bo dawno nie liczylam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;)

    W stosie ok 200 książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11:33 PM

    Tak sobie podpatruję, podpatruję i chyba dojrzałam! Zgłaszam się więc jako bezblogowiec i nowicjuszka (ale tylko w zakresie recenzowania, a nie czytania). Ponieważ czas nagli, a stos tak wielki, że nie zdążę policzyć do jutra, to tylko z jednego regału - w stosie 35.
    Pozdrawiam, momarta

    OdpowiedzUsuń
  12. Guciu wolę jednak weryfikację, choć częśc spamu odrzuca.

    OdpowiedzUsuń