niedziela, 16 grudnia 2018

Stosikowe losowanie 1/19


Zapraszam do zgłaszania się do rundy styczniowej! Pary rozlosuję 1 stycznia lub kilka dni później, czas na przeczytanie książek mamy do końca miesiąca.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.

2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.

3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.

4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.

5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.

6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie.

5 komentarzy:

  1. Tradycyjnie 1100 i nie spiesz się z losowaniem :) Miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, 100 tym razem. Też mi się nie śpieszy.
    Baw się dobrze i do zobaczenia w 2019 roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 99 tym razem. Grudniowe przeczy taka. Za to utknelam na listopadowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem :) Jak ostatnio - podzieliłam regały na 12 segmentów - na styczeń wypadł taki, w którym większość przeczytana, więc do losowania zgłaszam dziesięć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff, jeszcze zdążyłam! Powiedzmy, że 150 w stosie :)

    OdpowiedzUsuń