wtorek, 1 listopada 2022

Stosikowe losowanie listopad 2022

 


Agnes wybiera numer książki dla Anny (w stosie 307 książek) - 207
Anna wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 1250 książek) - 901
ZwL wybiera numer książki dla Hopeforbooks (w stosie 175 książek) - 81
Hopeforbooks wybiera numer książki dla Guci (w stosie 65 książek) - 65
Gucia wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 33 książki) - 11
Maniaczytania wybiera numer książki dla McDulka (w stosie 250 książek) - 25
McDulka wybiera numer książki dla Oli (w stosie 120 książek) - 111
Ola wybiera numer książki dla Agnes (w stosie 6 książek) - 2

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Padło na "Nazywam się" Chanel Miller, dzięki!

      Usuń
  2. A u mnie padło na "Musisz tam wrócić" Marii Stauber.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słyszę!

      Usuń
    2. Też musiałem sprawdzić co to :) https://marginesy.com.pl/sklep/produkt/133158/musisz-tam-wrocic

      Usuń
    3. Ja sobie na goodreads sprawdziłam, ale jak już nie wiesz, co kupiłeś, to wow.

      Usuń
    4. Wiem, skąd mam i gdzie mam, tylko tytuł mi nic nie mówił. Ja to nazywam "to żółte o Ginczance" :P

      Usuń
    5. Aaa ok, wybaczam :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w "Poniemieckie" Karoliny Kuszyk, dziękuję!

      Usuń
  4. Dla maniaczytania nr 11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diabli nadali - Olga Rudnicka, dziękuję, komedia kryminalna się przyda teraz :)

      Usuń
  5. U mnie jest 60. Więc rozumiem, że ost numer tj. 60

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie padło na "Surogatki" Jakuba Korusa.

    OdpowiedzUsuń
  7. A zatem padło na Michała z Montaigne Hena, będzie to powrót po wielu, wielu latach

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie padło na "Zawsze przychodzi noc" Willy'ego Vlautina, dzięki!

    OdpowiedzUsuń