wtorek, 1 lutego 2022

Stosikowe losowanie luty 2022



Agnes wybiera numer książki dla RedRose (w stosie 8 książek) - 5
RedRose wybiera numer książki dla McDulki (w stosie 200 książek) - 100
McDulka wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 1200 książek) - 999
ZwL wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 5 książek) - 3
Maniaczytania wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 66 książek) - 12
Guciamal wybiera numer książki dla Anny (w stosie 327 książek) - 1
Anna wybiera numer książki dla Hopeforbooks (w stosie 160 książek) - 121
Hopeforbooks wybiera numer książki dla Agnes (w stosie 7 książek) - 2

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. "Kukułka" Antoniny pożyczona od Izy z Filetów ;)

      Usuń
  2. U mnie pod nr 121 kryje się "Teoria pandy" Pascala Garniera, bardzo mnie to cieszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tej książce, ciekawa jestem wrażeń!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hoho, nowość niemalże. Błoto słodsze niż miód M. Rejmer :)

      Usuń
  4. RedRose dla McDulki wybiera nr 100:)
    RóżaQ to mój nowy nick :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekny nick!
      Wypadlo na Snowflake- Louise Nealon
      Nie mam pojecia co to ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oje, Halldor Laxness, nie będzie lekko!

      Usuń
    2. Nie wiem co jest tytułem, a co imieniem czy nazwiskiem, ale brzmi poważnie i groźnie. Myślałam, że numer 1 czeka ładnych parę lat, ale wiem, że każdy jakoś sobie książki inaczej układa nie koniecznie wg dat zakupu. :)

      Usuń
    3. Halldor Laxness to islandzki noblista, a ja mam kolekcję jego dzieł i już raz w stosikowym losowaniu padło na jego książkę. Tym razem będzie "Der Weber vom Kaschmir".

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki tym razem nie polegnę Anioł panny Garnet to lektura do której chciałam wrócić od dawna. W dodatku mam osobiste powody aby ją sobie odświeżyć, gdyż planuję podążyć śladem panny Julii już za rok

      Usuń
  7. Przy okazji podrzucę pierwsze linki :)

    https://maniaczytania.home.blog/2022/01/22/obyczajowo-2-woda-rozana-i-chleb-na-sodzie-milczacy-zamek-the-copper-beech-czerwony-buk/
    Tu są 2 stosikowe - 2019 kwiecień (Milczący zamek) i 2020 luty (The Copper Beech)

    https://maniaczytania.home.blog/2022/01/26/non-fiction-1-jajko-i-ja-betty-macdonald/
    a to 2019 luty

    OdpowiedzUsuń
  8. styczniowa w zbiorowej notatce http://guciamal.blogspot.com/2022/01/maa-hurtownia-ksiazek-na-poczatek-roku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styczniowa z którego roku? Bo w 2021 mam Tokarczuk?

      Usuń
  9. tu hurtowo o książkach na których lekturze poległam- wyzwania czerwcowe, sierpniowe, październikowe i grudniowe http://guciamal.blogspot.com/2021/12/ksiazki-na-ktorych-lekturze-polegam.html

    OdpowiedzUsuń